Ми прагнемо, щоб робота з обладнанням, придбаним у нашому інтернет-магазині приносила задоволення, комфорт та прибуток. Саме тому на все обладнання у нашому магазині надається Гарантія.
В період гарантійного строку, ви можете бути впевнені, що ми вирішимо будь-яке питання, яке пов’язане з некоректною роботою лампи, фрезеру, аерографу або інше обладнання, без додаткових оплат з вашого боку. Головна умова це відсутність зовнішніх впливів на обладнання.
Гарантія від SUNLINE діє як додаткове страхування, так як всі виробники продукцій контролюють якість на кожному етапі виготовлення і перед реалізацією продукції. Також висока якість підтверджуються Сертифікатами якості.
Гарантійний випадок це?
- перегоріли діоди
- зламався дисплей
- вийшов з ладу блок живлення
- не працює сенсор
- не працює ручка
- не спрацьовує кнопка
- будь-яка інша поломка, пов’язана з несправною роботою приладу.
Умови надання гарантії:
- Гарантія дійсна при наявності гарантійного талона, із зазначенням: серійного номера виробу, дати продажу і підпису продавця.
- Гарантія дійсна протягом терміну, зазначеного в гарантійному талоні.
- При настанні гарантійного випадку покупцеві необхідно надати несправний виріб в повній комплектації разом з гарантійним талоном і коробкою.
- Якщо обладанння вам не підійшло, ви можете повернути товар протягом 14 днів після покупки, за умови збереження товарного вигляду виробу і упаковки, без слідів використання, а також при наявності повної комплектації.
Що не є гарантійним випадком і в яких випадках виріб знімається з гарантії?
Не потрапляє під гарантійний випадок будь-яке механічне пошкодження:
- удари
- подряпини
- тріщини
- спроби самостійного ремонту приладу
- інші зовнішні впливи на лампу
Обладнання знімається з гарантійного обслуговування:
- Не має повної комплектації, загублені деталі від лампи, коробки або гарантійного талону.
- Якщо ви попередили про гарантійний випадок, надіслали звіт, а виріб до нас на перевірку відправили після закінчення гарантійного терміну.
- Якщо з пристрію був знятий або стертий серійний номер, наприклад наклейка зі штрих-кодом на задній частині лампи. Ми змушені відмовити в гарантійному обслуговуванні, так як все відео звіти та фото ми відправляємо на фабрику і спільно приймаємо рішення. На фото і відео звітах має бути чітко видно серійний номер лампи.
Що робити якщо термін гарантійного обслуговування закінчився?
Якщо ви придбали у нас обладнання і пройшов термін гарантійного обслуговування – ми надамо вам знижку на покупку нового обладнання у розмірі 7-10% в залежності від моделі.
Які терміни виконання гарантійних зобов’язань?
Ми намагаємося максимально швидко виконати гарантійні зобов’язання, найчастіше протягом 2 днів після отримання обладнання. При цьому, іноді для вирішення питання необхідно більше часу від 7 до 14 днів.
Що робити, якщо стався гарантійний випадок?
- Зняти невелике відео, в якому буде зрозуміла суть поломки. На відео обов’язково повинен бути знятий серійний номер лампи (якщо це лампа SUNUV). Це наклейка зі штрих кодом на лампі і аналогічна на коробці. Також цей номер прописаний в гарантійному талоні.
- Зробити фото гарантійного талона, де вказана інформація щодо покупки.
- Надіслати до нас відео і фото де описати проблему в Instagram або у Viber (є кнопка на сайті) або іншим засобом зв’язку.
- Після підтвердження гарантійного випадку ми попросимо надіслати до нас обладнання для діагностики і заміни або ремонту.
Якщо у вас залишилися питання, ви завжди можете зателефонувати до нас, і ми підкажемо що потрібно зробити.
Доставка обладнання у сервісній центр
- Якщо гарантійний випадок стався протягом 14 днів після покупки, ми проведений заміну виробу і сплатимо всі транспортні витрати.
- Після закінчення 14 днів з дня покупки доставка несправного обладнання в сервісний центр і назад сплачується покупцем.
- Доставка тимчасового обладнання з підмінного фонду (за умови наявності та за попередньою домовленністю) сплачується покупцем в обидві сторони.
Можливі види гарантійних випадків і як підготувати фото або відео звіт
Діоди блимають або не горять повністю
Зробити фото або відео поломки, де буде видно які плати в лампі пошкоджені. Іноді буває, що підморгування діодів відбувається не відразу, а коли лампа якийсь час була в роботі. В цьому випадку потрібно дочекатися моменту некоректної роботи і зняти фото чи відео. Також на відео і фото повинен бути чітко знятий серійний номер лампи.
Всі діоди горять в лампі немає явних пошкоджень або дефектів, але матеріал в лампі не просихає
Зняти відео, де буде видно, що лампа не просушує матеріал.
У процесі зйомки відео необхідно:
- нанести на тіпси 2-3 різних кольори гель-лаку, тонким шаром аналогічно як наносите покриття при виконанні роботи на натуральних нігтях
- просушити тіпси з нанесеним гель-лаком в лампі 60 секунд
- протерти тіпси спиртової серветкою або іншим аналогічним розчином, який використовуєте в роботі для зняття липкості
- продемонструвати серветку на відео. Якщо є сліди матеріалу на серветці, після просушування тіпси з гель-лаком в лампі протягом 60 секунд і більше, тоді це є підтвердженням, що лампа не просушує матеріал. На відео і фото повинен бути чітко видно серійний номер лампи.
Важливо: багатьом твердим матеріалами і пигментированним кольорам недостатньо 30 секунд для полімеризації, тому важливо просушити саме 60 секунд, щоб підтвердити некоректну роботу діодів. Окрім цього темні пігментовані кольори: чорний, темно-зелений і жовтий потрібно сушити довше. У деяких торгових марках гель-лаків ці відтінки рекомендовано просушувати 90-120 секунд до повної полімеризації. Також є особливі рекомендації щодо нанесення таких матеріалів на нігтьову пластину для коректної полімеризації.
Не спрацьовує сенсорний датчик
У всіх моделях ламп встановлені сенсорні датчики руху руки. Щоб датчик працював коректно, необхідно тримати руку або ногу в лампі чітко по центру. Якщо датчик не спрацьовує, найбільш часта причина – на нього потрапив матеріал. Перевірте, щоб на ньому не було залишків гелевих матеріалів і при необхідності очистіть обладнання. Якщо лампа чиста, а датчик не працює, необхідно зняти відео, де буде видно суть поломки. Також на відео повинен бути чітко знятийсерійний номер лампи.
Виріб не включається
Якщо обладнання не включається, в першу чергу її необхідно перевірити з іншим блоком живлення. Якщо блок живлення вийшов з ладу, ми замінимо його по гарантії. По закінченню гарантійного обслуговування мережевий адаптер можна придбати в нашому магазині. Замінити по гарантії ми зможемо цілий адаптер без видимих зовнішніх дефектів. Якщо блок живлення, був пошкоджений, розбитий, порваний або порізаний це не є гарантійним випадком.
Якщо виріб не працює з іншим блоком живлення, необхідно зняти відео, де буде видно, що обладнання підключено до мережі, але характерні ознаки роботи не помітні. Також для ламп SUNUV: на відео повинен бути чітко знятий серійний номер.
Перед використанням обладнання, будь ласка, ознайомтеся з інструкцією. Правильна експлуатація приладу продовжить термін його служби. В період усього гарантійного терміну зберігайте гарантійний талон і коробку це забезпечить можливість здійснити гарантійне обслуговування.